zaterdag 13 april 2019

Helaas, te klein

Ja helaas, ik vrees dat het vest te klein wordt. Ik ga er nu mee stoppen, haal het nog niet uit. Wel ga ik het opnieuw maken, maar dan een maat groter én ik ga een halve maat grotere naald (4) gebruiken. Als hij dan wat te groot wordt is dat niet erg, want dan kan ik hem als jas gaan gebruiken.

Ik weet nog niet wanneer ik er weer mee aan de slag ga. Misschien maak ik wel eerst de groene parkiet af. Daar was ik mee gestopt omdat het gemakkelijker is om het patroon op een magneetbord te leggen, dat is bij het vest ook gemakkelijker en ik heb maar 1 zo'n bord.

Zover was ik al met het vest:




















Och, erg vind ik het niet om het weer over te moeten doen, het garen is prettig om mee te breien (Ask van Hillesvag Ullvarefabrikk) en het patroon verveelt ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten