vrijdag 13 december 2019

Waxinelicht houder 'Lantaarn'

héhé eindelijk weer eens iets gemaakt. De laatste tijd heb ik meer gelezen dan dat ik dingen heb gemaakt. Ik heb zoveel boeken gelezen, weet niet eens meer welke allemaal. Wel ben ik zo af en toe nog bezig met het vest 'Vlinders in winterland'. Die schiet al aardig op, ik heb nu alle delen (voor- en achterpand en de mouwen) op de naald en brei verder aan het bovenstuk, dan nog de knipbies doorknippen en daarlangs nog een bies breien. Ik heb er nog geen foto van gemaakt, misschien doe ik dat straks nog wel.

Wel heb ik nu een lantaarntje gemaakt waar je een waxinelicht op batterij in kunt doen. Hieronder volgt de foto, daar staat ook bij wie het patroon heeft ontworpen en welk materiaal ik heb gebruikt.
Ik had het patroon gekocht en las toen dat er best veel kraaltjes in gingen, het zou een duur lantaarntje worden, gelukkig had ik nog veel silverlined dark topaz liggen en heb hem daarom van die kleur gemaakt, ik moest er nog wel wat zakjes van die kleur bij kopen en ook wat van de opaque white. Eigenlijk was ik van plan er een aantal te maken, ook in goud- en zilverkleur maar hij wordt me toch wel erg duur. En nu heb ik zojuist een bestelling gedaan voor patronen voor 12 sterren voor, die wil ik het komend jaar gaan maken. En ik heb nog een patroon liggen voor een vaasje en nog veel meer. Hoef me niet te vervelen.

Nou, hier dan de foto van de lantaarn:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten