woensdag 22 april 2020

Doosjes en een vlinder

Dit jaar ben ik vooral bezig geweest met het maken van doosjes, en nog een vlinder.
Op de onderste foto, waar ze uitgestald staan zie je nog meer doosjes, welke ik vorig jaar heb gemaakt.

Voorlopig vind ik het zo wel genoeg, maar ik heb nog wel meer patronen van doosjes en andere dingen, maar nu ben ik bezig met een heel oude hobby van mij, nl. het knopen (smyrna) van een wandkleed. Én ik doe een poging om een kalebas lamp te maken. Maar dat valt me nog erg tegen, dat is moeilijker dan ik had verwacht.

Wat kraaltjes betreft ligt hier nog steeds een half afgemaakte groene parkiet en een ster waar ik aan ben begonnen. O, en dan mijn vogeltjes ketting maar ik vrees dat ik die niet af zal maken, hij wordt gehaakt met kraaltjes en dat lukt me niet meer. Ik heb meerdere gehaakte kettingen gemaakt maar toch krijg ik het nu niet meer voor elkaar. Heel jammer. Och, ik zal af en toe een poging blijven doen.

Mijn vest 'vlinders in winterland'is af, maar dat laat ik nog wel een andere keer zien.

Alles gemaakt van Miyuki Delica kralen 11/0.






En hier staan de doosjes, met nog een klein deel van mijn ander kralenwerk, uitgestald:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten